czwartek, 13 grudnia 2012

VII tydzień


W tym tygodniu nawet nie wchodzę na wagę i uznaje że się nie zmieniał. Dlaczego? Okres... Jak wiadomo większość z nas więcej waży przed bądź W trakcie więc nawet nie będę mieszać w tabelce hehe.

Wiecie co zauważyłam u siebie? Jak dostane okres w ciągu dnia albo wieczorem to wszystko jest ok ale jak dostane w nocy to od samego rana zwijam się z bólu... i tak było tym razem... obudziłam się coś koło 5:00 i pobolewał mnie brzuch ale jakoś nie bardzo się wczuwałam w to od czego mnie boli. No i niestety przed siódmą już uleżeć nie umiałam :| później było jeszcze gorzej i postanowiłam wziąć tabletkę żeby się w pracy nie męczyć.
Dwa razy w życiu tak strasznie bolał mnie brzuch i myślałam że trzeba będzie pogotowie wezwać bo nic mi nie pomagało. Za pierwszym razem dopiero po łyknięciu ze trzech IBUM + jeden KETONALu i wypiciu litra rumianku po jakimś czasie mi przeszło. Za drugim razem byłam na jednodniowym wypadzie z moim chłopakiem no i też ból dopadł mnie w nocy a właściwie nad ranem. Zimne poty, drgawki, okłady zimne potem ciepłe, siedzenie przed otwartym balkonem (piździło zlekka) - jednym słowem masakra... Nie miałam żadnej tabletki! Męczyłam się tak może ze dwie godziny, może dłużej, nie wiem bo myślałam tylko o tym żeby nie rozpaść się na kawałki. Nie życzę tego nikomu... No dobra ale koniec smęcenia :P



I. 91,3 kg - 89.9 kg osiągnięty
II. 89.9 kg - 85 kg osiągnięty
III. 85 kg - 79.9 kg w trakcie !!!
IV. 79.9kg - 75 kg
V. 75 kg - 69,9 kg


no i niestety dziś czeka mnie nauka bo w niedziele mam kolokwium grr :/ a tymczasem pora się wziąć za pracę :P


7 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości! I mi by się przydało zrzucić zbędny balast, ale nie mam motywacji, silnej woli i w ogóle... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy ominełam czy nie było..

    Jak wygląda Twoja dieta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ze długi czas niepisania nowych postów to nie oznaka że sobie odpuściłaś. Mam nadzieję że wrócisz do regularnego pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję postępów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci bardzo kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń