czwartek, 15 listopada 2012

III tydzień


no cóż dziś mnie waga nie zachwyciła... 86,4 kg... ale właśnie dziś dostałam okres więc może po nim będzie lepiej. nie ma co się łamać tylko trzeba dalej iść do przodu !


moje BMI to 29,20 :(

I. 91,3 kg - 89.9 kg osiągnięty
II. 89.9 kg - 85 kg w trakcie !!!
III. 85 kg - 79.9 kg
IV. 79.9kg - 75 kg
V. 75 kg - 69,9 kg

teraz mam cel żeby 25 listopada ważyć nie więcej niż 84,9 kg :) (to będzie równo miesiąc jak wzięłam się znów za siebie).


pasek wagi od 25.10.2012r. : :


tak zmieniła się moja waga (od najgorszego momentu do teraz):



dobra trzeba sobie kawkę zrobić i odpocząć po treningu :) a już jutro pierwsza na moim blogu recenzja :D

5 komentarzy:

  1. i tak już ładnie schudłaś! ja jestem na dukanie już prawie dwa miesiące i kocham tą dietę! ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 172 cm wzrostu :) ja byłam na dukanie i schudłam ponad 30kg później przytyłam bo znów zaczełam żreć :( a teraz mam zmodyfikowanego Dukana :) daje rade :D

      Usuń
  2. Twoje efekty zadziwiają. Żebym była mnie leniwa też bym się wzięła do roboty nad wagą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na dobrą sprawę najgorszy jest początek :) wa potem juz jakos idzie, a zwłaszcza jak sie widzi efekty :D ja juz w czwartek mam kolejne ważenie i jestem ciekawa co to będzie :P

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i będę sprawdzać na bieżąco, także nie zawiedź mnie :D

    OdpowiedzUsuń