sobota, 10 listopada 2012

zakupowo


Kilka ostatnich dni byłam na delegacji i przez jakieś 1,5 godzinki każdego dnia musiałam czekać w Ostrowie Wielkopolskim na autobus do domu. No więc żeby nie marznąć pochodziłam sobie po sklepach. Uwielbiam kupować i trudno mi się powstrzymać ale pracuje nad tym hehe dlatego tym razem kupiłam kilka najpotrzebniejszych rzeczy. zakupy zrobiłam w drogerii NATURA oraz w ROSSMANN.


no i tak mniej więcej wyglądaja moje czwartkowe łupy :) niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości ale nie umiałam sobie poradzić dziś z aparatem i ze światłem ;/ następnym razem bedzie lepiej.


DAX COSMETICS Perfecta serum do szybkiego wypełnienia i podniesienia biustu, po wszystkich dietach mój biust troszkę ucierpiał więc pora zadbac o niego porządnie | 9,99 zł

JOANNA Naturia szampon z biosiarką i bursztynem, ślicznie pachnie, jest bez silikonów więc koniecznie musiałam kupić | 3.99 zł

ORACLINIC ochronny płyn do płukania jamy ustnej | 6,99 zł


ISANA dezodorant z Limitowanej Edycji, ślicznie pachnie, mało kosztuje więc koniecznie trzeba wypróbować | ok 3,59 zł

No36 dezodorująco-antyperspiracyjny żel, niestety mam problemy ze stopami o tej porze roku i nie jest to zbyt miłe | 5,79 zł



ESSENCE pędzelek do eyeliner'a | ok 5,99 zł

ELITE latexowe gąbeczki do makijażu, wstyd się przyznać ale nie miałam nigdy takiej gąbeczki :P | ok 10zł


RIVAL DE LOOP maseczki do twarzy, uwielbiam różnego rodzaju mazidełka no i gdy te zobaczyłam odrazu wylądowały w koszyczku | ok 1,99 zł

no i to na tyle :) niebawem wrzucę na bloga pierwszą recencję więc uważajcie hehe :)

a teraz pora na relaks :D miłego wieczorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz