wtorek, 27 listopada 2012

MOTYWACJE !!!


Ahh... dużo już jest za mną ale i dużo przede mną... Ćwiczę, dietkuję, dietkuję, ćwiczę i tak dzień po dniu... Wiadomo że większość z odchudzających się chciałaby widzieć mega efekty po miesiącu, ba nawet po tygodniu no ale nie ma tak lekko ptaszynki! Przytyć idzie łatwo ale schudnąć już gorzej... NIESTETY...

Każdy z nas odchudza się z innego powodu. Może to być odchudzanie dla ukochanego, bo lekarz nakazał, bo koleżanka też się odchudza, bo chce się coś komuś udowodnić...

Ja odchudzam się dla siebie... Nie chcę się wciąż nad sobą użalać, nie chcę patrzeć z zazdrością na inne dziewczyny, chcę się czuć dobrze i podobać się sobi3e... Ale o tym będzie całkiem osobny post.

Dziewczyny i chłopcy! Nie poddawajcie się! Nawet jeśli mieliśmy kiepski dzień następny może być już tylko lepszy :D


A oto kilka motywacji :)














jeszcze trochę i trening :D

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. noo ja to się aż zapatrzyłam na co niektóre zdjęcia :P ważne że można osiągnąć swój cel :D

      Usuń
  2. Moje powody dla których chcę zrzucić wagę są niemal identyczne jak Twoje:) z naciskiem na to że w końcu chcę się poczuć dobrze w swojej skórze.
    Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i ja za Ciebie również 3mam kciuki :) pamiętaj że Cię odwiedzam :D

      Usuń