czwartek, 22 listopada 2012

IV tydzień


HHHHUUUURRRRAAAAA !!!!!!! z samego rana wskoczyłam na wagę iiii.... 84,6 kg !!!

aż chce się żyć :D spadek wagi to dla mnie naprawdę wielka motywacja :D a jeszcze jak widzę taki ładny to już w ogóle :D ale mi się papunia cieszy hehe :P całe 1,8 kilo mniej tego wstrętnego cielska ! :D


moje BMI to 28,60

pasek wagi od 25.10.2012r. :


tak zmieniła się moja waga (od najgorszego momentu do teraz):


I. 91,3 kg - 89.9 kg osiągnięty
II. 89.9 kg - 85 kg osiągnięty
III. 85 kg - 79.9 kg w trakcie !!!
IV. 79.9kg - 75 kg
V. 75 kg - 69,9 kg

Mój II cel został osiągnięty. Teraz pora na III :D
jeśli chodzi o mój mini cel to 1 grudnia chciałabym ważyć 83 kilo :)

teraz pora na kawkę i trening :D

1 komentarz:

  1. Gratulacje, oby tak dalej. Ja także walczę z wagą. Jeśli chcesz możesz mnie odwiedzić http://wezsiewreszciezasiebie-mojaprzemiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń