środa, 14 listopada 2012

Podkładowy problem


Mój codzienny makijaż jest bardzo prosty: rzęsy wytuszowane i kreska zrobiona eyelinerem na górnej powiece najczęściej czarna. No czasami dojdzie do tego jakiś błyszczyk lub odrobina bronzera na polikach. Maluję się tak od hohoho czasu zarówno do pracy, do miasta, na studia czy na spotkanie z ukochanym.

Od zawsze mam problem z doborem odpowiedniego fluidu. Najgorsze jest to że chyba każdy uwydatnia moje suche skórki które od czasu do czasu pojawiają mi się to na polikach to koło nosa albo na czole, a do tego wydaje mi się że fluid strasznie sztucznie u mnie wygląda...

Żeby nie wydawać pieniędzy na całe flakony/tubki fluidów, które mogą okazać się bublami zamówiłam na allegro taki oto zestawik:


od lewej:
- L'Oreal, Age Re-Perfect (odcień 110)
- Max Factor, Second Skin Foundation (odcień 70)
- L'Oreal, True Match (odcień c4)
- L`Oreal, Infallible (odcień 150)
- Calvin Klein, Infinite Hydration (odcień 108)
- Rimmel, Stay Matte (odcień 102)

Każdy z nich ma 10 ml pojemności i teraz mam zamiar przetestować sobie wszystkie te rodzaje podkładów. Kurcze może akurat znajdę wśród nich ten który będzie mi odpowiadał :D

2 komentarze:

  1. wszystkie naładowane okropnymi składami ... pewnie kupiłas na allegro...
    najlepiej zacznij nawilżać buzię i iśc do dermatologa on podpowie Ci czego unikać itp.

    Pozdrawiam : http://lukaszmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się składa że dbam o skórę. nawilżam odpowiednim kremem na dzień i odpowiednim na noc, czasem robie maseczki i inne kuracje które poprawiają stan skóry. w sumie teraz jestem już prawie zadowolona ze stanu mojej skóry. czasem i tak znajdzie się jakaś krostka lub sucha skórka ale ogólnie jest dobrze. a fluidy no cóż... kupiłam do uzywania od czasu do czasu, chcę znaleźć odpowiedni dla siebie na sytuacje awaryjne. ogólnie nie jestem zwolenniczka pełnego makijazu u siebie, wo,le jak moja skora oddycha a nie zapycha się różnymi mazidłami.. Ale dziekuje za rade :)

      Usuń