wtorek, 13 listopada 2012

mini zakupy


Miał być przepis na pyszny obiadek a wyszło jak wyszło hehe. Byłam dziś w sklepie no i masz... Kolejne balsamy do przetestowania :P a miałam nic nie kupować! Taka to już ze mną robota hehe.

Na półeczce sklepowej patrzyły na mnie cztery rodzaje balsamów SORAYA Piękne Ciało.


- wyszczuplająco - antycellulitowy
- wygładzająco - nawilżajacy
- poprawiający koloryt skóry
- rozświetlająco - nawilżający

Każdy z nich kosztował 11,99 zł. no i miałam nie lada dylemat który wziąć. Gdyby nie to że miałam mało pieniążków pewnie bym wzięła wszystkie :P no ale w koszyczku wylądował wygładzająco-nawilżający. Czy się sprawdzi to się okaże. Póki co mogę napisać że ma OBŁĘDNY zapach oraz śliczne opakowanie :D


Drugi zakup to Dax Cosmetics PERFECTA Extra Slim serum antycellulitowe (też ok 12 zł). Ostro ćwiczę i dietkuję więc może troszkę mnie wspomoże to serum :)


mam nadzieję że dziś wypróbuję jedną z zakupionych ostatnio maseczek (w końcu muszę wiedzieć co wrzucać do koszyczka na zakupach hehe).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz