piątek, 30 listopada 2012

V tydzień


ku.r.w.a. no :( wiedziałam że tak będzie... jestem zła na siebie jak nie wiem... w tym tygodniu tylko 0,4 kg w dół... i niestety przyczyna nie jest okres tylko moje obżarstwo grrr !!! nosz ja pierdziule :| ehh no kurde kiepski tydzień miałam :|



Nie ma się czym chwalić... cholera :| aaa nie będę już smęcić tyle. Kolejny tydzień będzie lepszy !!! nie aktualizuje nawet w tym tygodniu paska no bo nie ma sensu moim zdaniem.

I. 91,3 kg - 89.9 kg osiągnięty
II. 89.9 kg - 85 kg osiągnięty
III. 85 kg - 79.9 kg w trakcie !!!
IV. 79.9kg - 75 kg
V. 75 kg - 69,9 kg

1 komentarz:

  1. Jak to mówią raz jest lepiej a raz gorzej, każdemu mogą się zdarzyć chwilę słabości, ważne aby wyciągnąć z tego odpowiednie wnioski i starać się nie popełniać ich więcej. Nie przestawaj dążyć do celu, nie jesteś sama:)

    OdpowiedzUsuń